środa, 30 marca 2011

Zagadka mojego aparatu

Ostatnio dostałem kilka zapytań o aparat, którym robię zdjęcia. To Sony Cyber-shot 7,2 Mpx czyli zwykła kompaktowa cyfrówka. Wychodzą z niej zdjęcia takie jak to poniżej. 
  
Natomiast na blogu pokazuję to samo zdjęcie po zmianach kosmetycznych.
  
Nie sądzę, żeby to pierwsze zdjęcie, zrobione moją cyfrówką, na której ustawienia nie mam dużego wpływu podobało Wam się bardziej niż drugie. Nie oddaje też nawet w połowie uroku obrazka, który tego dnia na Connemarze zobaczyłem i postanowiłem sfotografować. Moim skromnym zdaniem zdjęcia z aparatu cyfrowego wymagają podstawowej obróbki, tak samo jak dawne zdjęcia z kliszy. 

Ja w dalszym ciągu jestem fotograficznym amatorem w trakcie nauki. Może niektórzy pamiętają, ale zaczynałem od ilustrowania niniejszego bloga zdjęciami z komórki. Mam nadzieję na dalszy postęp i na zdjęcia lepszej jakości, tak abyście na moim blogu zawsze z przyjemnością oglądali Irlandię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...