środa, 14 kwietnia 2010

Yellow Furze

Przez tę wieś prowadzi jedna z tych pasterskich dróg ostatniej kategorii na której w ogóle trudno się znaleźć nie mówiąc już o szukaniu tam czegokolwiek, ale od tego macie mnie i ten blog :)


Zrobiłem tu kilka zdjęć i postanowiłem je pokazać, bo ten zakątek wyglądał malowniczo z tą oto porośniętą bluszczem kapliczką na starym cmentarzu.
 
Tylna ściana wygląda jak starannie przycięty żywopłot, a z przodu przez metalowe drzwi można zajrzeć do środka i zobaczyć, że z tyłu są małe  okienka w kształcie koloru pik.

     
Bluszcz wspina się również na wysoki krzyż, ale nie jest to typowy irlandzki high cross, na moje oko jest młodszy niż 1000 lat, ma bardzo regularne kształty, ostre krawędzie i regularne rzeźbienia. Wygląda zbyt młodo jak na high cross. Strzelam, że może mieć góra 500 lat.

                 
Nie dowiedziałem się nic o tym miejscu, wiem tylko, że gospodarz z sąsiedztwa kosi trawę od bramy do kapliczki, bo czasem ktoś tu jednak zagląda. Ładnie tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...