sobota, 27 marca 2010

Nobber i niby - dzwonnica

Wieś Nobber w hrabstwie Meath jest taka mała, że można ją minąć nawet o tym nie wiedząc. Zatrzymałem się przy posterunku Gardy, żeby spytać o drogę do innej wsi, która nie dostąpiła jeszcze tego zaszczytu, żeby ktokolwiek ją zaznaczył na mojej mapie. Zanim pojechałem dalej zgodnie ze wskazówkami gliniarza coś zobaczyłem. Wziąłem kawę na wynos w jedynym sklepie we wsi i poszedłem tam. Jedna tylko ściana została z czegoś, co kiedyś było może kościołem, może dzwonnicą. Obrósł ją bluszcz i zamieszkały w niej ptaki. Zielona ściana pochyla się powoli i nie wiadomo, czy to jest jeszcze ściana, czy już drzewo...   

 

Niby nic, zwykły stary irlandzki cmentarz, ale gdybym się spieszył, to bym nic nie zobaczył...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...