poniedziałek, 1 lutego 2010

Zagadka zapasowego klucza

Ostatnio zacząłem miewać schizy. Kiedy wysiadam z samochodu i widzę pod nogami kratkę ściekową, mocniej ściskam w garści klucz. Jak mi wpadnie do tej kratki,to leżę i kwiczę. Mam tylko jeden klucz.

Kiedy z drugiej ręki (ale pierwszej od nowości) kupowałem auto i nie dostałem drugiego klucza, wcale się nie zdziwiłem, cena była dobra, zresztą po co mi dwa klucze, każdy może jeden zgubić, a jakoś nie podejrzewałem Adraina, że zostawił sobie ten dodatkowy, żeby mi potem ukraść auto.

Ostatnio zacząłem pytać znajomych, ile mają kompletów kluczy. Każdy miał tylko JEDEN! Dopiero wczoraj spotkałem kogoś, kto miał dwa, a auto w tym samym wieku. Więc jednak to nie spisek! Muszę popytać gdzieś w większym mieście, czy w ogóle da się dorobić zwykły klucz bez immobilizera. Mam nadzieję, że się da, bo inaczej kratki ściekowe staną się moją zmorą.

Z kluczem do domu jest prościej - i łatwiej dorobić, i ktoś jeszcze na pewno ma, najwyżej się poczeka, aż wróci ze szkoły, czy z pracy. Ale samochodu na krótko nie umiem odpalać, a szyby szkoda.
 
Gdzie się podziewają zapasowe klucze do używanych irlandzkich aut?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O CZYM JEST TEN BLOG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...